Waardering van Martini Ziekenhuis - Groningen op 23 november 2012

9.2

De review betreft mijn moeder, die opgenomen is op afdeling 4C. Voordat de operatie van start kon gaan, waren er veel afspraken. Veel op dezelfde dag gepland, goede informatie. Mijn moeder heeft een nieuwe behandeling Rapid Recovery gehad. Schriftelijke informatie was daardoor niet steeds van toepassing. Mondeling werd echter alles uitstekend uitgelegd.De behandeling is echt geweldig. Mijn moeder van 83 is dinsdag om 8 uur geopereerd en liep 's middags om 2 uur een klein stukje. De dag na de operatie lipe ze met een rollator al vlotjes rond. Echt geweldig. Ze heeft ook helemaal geen pijn gehad (tot nu toe). De locatie is erg mooi, prachtige kamers (wel vaak 4 op een kamer). Het enige echte kritiekpunt is dat je als bezoek helemaal niets krijgt, nog geen kopje koffie. Daarvoor moet je helemaal terug naar de ingang (!). Je bent zo 20 minuten weg, wat je nu juist niet wilt. Aanpassen ziekenhuis! Gewoon automaten plaatsen bij de liften bv.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Martini Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.