Martini Ziekenhuis

Samenwerking

Borstverkleining

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Groot was mijn opluchting toen Th .G.Guitton de verlossende woorden sprak: alles in orde en wat ziet het er prachtig uit! Ik kon het alleen maar helemaal met hem eens zijn maar wat ik voelde was groter dan het woord blijheid of opluchting: ik voelde me ... noem het herboren, alsof ik 16 was. Ik dacht terug aan de afgelopen jaren vóór mijn beslissing tot borstcorrectie: het niet kunnen accepteren van de disbalans van mijn lichaam, de zware borsten, knellende bh-banden die diepe sporen maakten in mijn schouders die daardoor altijd pijnlijk voelden. Dan het moment van de hulp met mij huisarts Drs.R.O.John verwijzing naar de Juist het noemen daarvan gaf mij het gevoel dat ik bij de juiste specialist beland was en dat gaf me vertrouwen. Nu alles achter de rug is voel ik ernstig de behoefte om niet alleen Th.G.Guitton nogmaals te bedanken voor de inzet van zijn deskundigheid maar ook mijn verzekering die het mogelijk maakten deze borstcorrectie bij mij uit te voeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Martini Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.