Máxima MC, locatie Eindhoven

Deze locatie is onderdeel van Máxima MC

Waardering van Máxima MC, locatie Eindhoven - Eindhoven op 6 juni 2017

Specialisme

Plastische chirurgie

Drie maanden geleden heb ik een borstverkleining ondergaan . Het intake gesprek verliep snel en onpersoonlijk.daarna heb ik de plastisch chirurg niet meer gezien tot aan het aftekenen op borst vlak voor de operatie . Ook hier heeft de chirurg geen woord tegen me gezegd .Verplegend personeel was wel erg vriendelijk en de accommodatie was prima voor een overnachting. De nazorg vond ik matig . Met drains naar huis gegaan die op de ehbo eruit zijn gehaald De chirurg heb ik niet meer gesproken . Alleen een assistent die me eigenlijk niet veel kon vertellen. Wat me het meest stoorde is dat er vooraf geen enkel gesprek heeft plaatsgevonden waarin verwachtingen besproken werden en of vragen beantwoord. Ik kreeg de indruk van lopende band werk met geen enkele persoonlijke insteek. Heb de operatie vooral ondergaan vanwege medische klachten . Hier ben ik wel tevreden over  . Over het zuiver cosmetische gedeelte ben ik niet tevreden . Tepelhof is niet gelijk en aan een kant veel te strak ingehecht geweest . Dit blijf je zien . Misschien vervaagd dit nog wat. Als ik alles over kon doen zou ik zeker niet naar meer naar het Medisch Centrum Maxima gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima MC, locatie Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.