Waardering van Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 18 december 2018

• Wondverzorging
  • Plastische chirurgie

Ik ben gisteren geopereerd aan de gevolgen van een Acnes wond die netjes dichtgemaakt is door Drs Wilmink.In 1 woord geweldig ik heb een grootte terugval van mijn PTSS en heb dit van tevoren aangegeven.Het begon al met de afdeling dagverpleging op de 6de etage zeer vriendelijke verpleging die mij probeerde in alle rust voor te bereiden. En alle tijd voor mij ongelofelijk vriendelijk. Daarna naar de voorbereiding voor de operatie verpleegster gaf de status perfect door en de overdracht werd goed begrepen en iedereen was op de hoogte Drs Wilmink kwam met zijn assistent Drs Bacal kwam apart langs om mij gerust te stellen.Op de operatie kamer wederom rust en werd er alles gedaan  om mij rustig te houden.Dat lukte niet helemaal en kreeg al een kalmerend middel voor de eigenlijke  narcose.Na de operatie ging het op de recover helaas mis maar wederom adequaat door de anesthesist gereageerd en werd ik na een controle weer terug gebracht op de kamer.Het lijkt zo gewoon maar voor iemand met PTSS die bang is om de controle van haar eigen leven uit handen te geven is dit super belangrijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.