Waardering van Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 12 juli 2019

6.9
  • Knievervanging
  • Chirurgie (Heelkunde)

Vorig jaar voor nieuwe knie geweest, vonden ze me te jong, nu toch geopereerd ( 59 jaar) overal heel tevreden over al had ik het toch liever vorig jaar gehad. Zorg tijdens verblijf goed, alleen de fysiotherapeuten die er rondlopen op okafdeling, willen maar een ding en dat is zorgen dat je na 3 dagen weer weg bent. Heel onvriendelijk en zeer weinig begeleiding, als je dag 2 niet in de huiskamer mee kon doen zag je ze niet. Weinig begripvol en tactloos. Jammer verder weinig op aan te merken op de andere zorg, maar je vertrouwd daar op fysio ivm nieuwe knie.

Reactie van/namens Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven

Geachte heer/mevrouw,

Het spijt ons dat u ontevreden bent over deze ondersteuning tijdens uw opname. We willen u bedanken voor het delen van deze feedback. Fijn dat u deze moeite neemt! We gaan het proces evalueren en waar nodig verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Máxima MC

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.