Máxima MC, locatie Eindhoven

Waardering van Máxima MC, locatie Eindhoven - Eindhoven op 11 maart 2017

Gehoorstoornissen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Zeer slechte ervaring met de specialisten zoals KNO, etc. Ik moet wel bekennen dat de specialisten boven de 50jaar nog wel adequaat zijn en beter naar je luisteren. De jongere specialisten luisteren niet (goed), schrijven dingen in je dossier die niet kloppen en maken fouten (onkundig) en geven hun fouten niet toe. Sterker nog, als zij iets fout doen, dan krijg jij als patiënt de schuld ervan! Dat is zo fout, daarom zal ik ook juridische stappen ondernemen omdat met een klachtencommissie van het ziekenhuis geen problemen worden opgelost en de artsen gewoon op het zelfde manier doorgaan.

Reactie van/namens Ziekenhuis Máxima MC, locatie Eindhoven - Eindhoven

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt ons dat u ontevreden bent over uw behandeling. Wij nodigen u uit om uw ervaringen te bespreken met een van onze klachtenfunctionarissen. Zij zijn te bereiken via (040) 888 9481 of via klachtenfunctionaris@mmc.nl Met vriendelijke groet, afdeling communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima MC, locatie Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.