Waardering van Máxima MC, locatie Veldhoven - Veldhoven op 17 oktober 2017

5.0
  • Melanoom
  • Plastische chirurgie

Het leek allemaal goed georganiseerd tot vandaag. Vandaag schildwachtklier onderzoek, in eerste instantie naar de verkeerde wachtruimte gestuurd waardoor een half uur gewacht totdat ze daar achter kwamen. Na het inspuiten terug naar de andere wachtkamer waar ze ons weer vergeten waren.Voor informatie over vervolg m.b.t. de gevonden lymfeklieren kan niemand me verder helpen. Met vragen aan de balie en vanmiddag bellen met de afdeling plastische chirurgie kwam ik niet verder en word ik gedwongen te wachten met vragen stellen tot de ingreep aankomende donderdag.Ik voel me als klant/ patiënt niet echt serieus genomen, alsof wat ik mankeer niet belangrijk is. Had er meer van verwacht maar vandaag een hele slechte ervaring opgedaan, hoop dat het niet zo blijft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima MC, locatie Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.