Máxima MC, locatie Veldhoven

Waardering van Máxima MC, locatie Veldhoven - Veldhoven op 19 april 2017

Gebroken heup

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Heupoperatie bij dementerende moeder van 90 jaar na val uit bed.Behandelend chirurg erg vriendelijk. Operatie technisch goed uitgevoerd.  Verpleging ziet niet toe op inname voeding/vocht ( staat onaangeroerd op tafel), urine (weer katheter ingebracht na ophouden plas), ontlasting (wordt niet op gelet) en neemt geen val-preventieve maatregelen tegen risico op val uit ziekenhuisbed (bedhek niet omhoog bij afwezigheid personeel)..Er is een personenalarm, maar dat hangt buiten het fysieke bereik van mijn moeder. Beroepshouding geeft indruk van desinteresse. Verpleging is groepsgewijs vooral achter de computerbalie te vinden.  Familie kan alles te weten komen, maar  pro-activiteit en vriendelijkheid zijn afwezig. Het moge duidelijk zijn dat op de punten beroepshouding, zorgvuldigheid en initiatief nemen bij de verpleging nog een wereld te winnen is. De verbeterpunten kunnen uit bovenstaande worden gedestilleerd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Máxima MC, locatie Veldhoven - Veldhoven

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt ons dat u ontevreden bent over uw behandeling. Wij nodigen u uit om uw ervaringen te bespreken met een van onze klachtenfunctionarissen. Zij zijn te bereiken via (040) 888 9481 of via klachtenfunctionaris@mmc.nl

Met vriendelijke groet,
afdeling communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima MC, locatie Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.