Waardering van Máxima Medisch Centrum, locatie Veldhoven - Veldhoven op 6 november 2014

8.2
  • Chirurgie (Heelkunde)

Ik ben onder behandeling voor ACNES bij dokter Roumen en ben zeer tevreden over hem. Deze arts is respectvol, eerlijk en luistert echt naar je. Als tijdens een gesprek zijn telefoon gaat vraagt hij aan je of het goed is deze even aan te nemen, waar kom je dit nog tegen! Ik heb een aantal injecties gehad en ben 2x geopereerd en inmiddels zijn de pijnklachten flink verminderd. We moeten voor elke afspraak 4 uur reizen maar de behandeling is de reis meer dan waard! Ik voel me in zeer goede handen bij dokter Roumen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima Medisch Centrum, locatie Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.