Waardering van Máxima Medisch Centrum, locatie Veldhoven - Veldhoven op 10 juli 2019

9.7
  • Endometriose
  • Gynaecologie en Obstetrie

Ik ben zeer tevreden over het MMC Velhoven maar vooral met Dr. Maas. Vanaf het begin ben ik erg goed geholpen.- Ik ben in het verleden bij meerder gynaecologen geweest maar zij stuurden mij van het kastje naar de muur. - Ik voelde mij bij Dr. Maas gehoord en begrepen. Na verdere onderzoeken uiteindelijk geopereerd. De operatie verliep uitstekend en het herstel ging ook erg goed. Nu een half jaar later ben ik volledig hersteld en hoef ik niet meer terug te komen. Ik kan natuurlijk altijd terecht als ik nog vragen heb. Ik wil Dr. Maas en zijn colega's bedanken voor de kundigheid, prettige begeleidingen de professionaliteit waarmee ik behandeld en geopereerd ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima Medisch Centrum, locatie Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.