Waardering van Máxima Medisch Centrum, locatie Veldhoven - Veldhoven op 7 augustus 2012

8.7

Mijn bevalling in het MMC liep uiteindelijk uit op een keizersnede. De sfeer op de verloskamer en ook op de OK was super fijn en erg ontspannen. Het hele operatieteam deed haar uiterste best om het mij en mijn man (die tijdens de gehele operatie naast mij mocht blijven zitten met onze zoon. Ook toen de operatie even niet zo voorspoedig verliep!) naar onze zin te maken. Niets dan lof voor hen. Na de operatie moesten mijn zoon en ik nog 4 dagen in het ziekenhuis blijven. De verpleegkundigen op de kraamafdeling zijn erg lief en gezellig. Bovendien is de zorg gewoon echt goed. Niets dan lof voor alle artsen en verpleegkundigen in het MMC!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima Medisch Centrum, locatie Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.