Waardering van Máxima Medisch Centrum, locatie Veldhoven - Veldhoven op 5 februari 2019

• Longaandoeningen
  • Longziekten en tuberculose

Mijn ervaring met 1 van de beste long artsen in Eindhoven Veldhoven van het MMC .Dokter Janssen longarts Hij is goud eerlijk dicht bij je als mens en heel duidelijk in wat hij doet .Door bezoek aan weekend nacht huis arts in MMC Veldhoven in november omdat ik ontzettend ziek was opgenomen via de EHBO en voor verdere behandeling op de long afd .voor 4 dagen gelegen en onderzocht en beter gemaakt door Dokter Janssen deze heeft mij op de voet gevolgd en na ontslag toch weer terug  gekomen met  klachten .Op die dag zei dokter Janssen ik ga jou opnemen en onderzoeken met mijn collega s wat jij mankeert .Op aanraden van dokter Janssen zijn alle onderzoeken uitgevoerd door collega chirurgen onder  regie van Dokter Janssen .Nu na 2 weken ziekenhuis en al weer 2 weken thuis en al weer in het ziekenhuis geweest voor een Torax , bloedonderzoek en blaastest duidelijk verschil in heel mijn lichaam ik krijg genoeg adem mijn bloed is prima en ik voel me langzaam aan weer helemaal de oude . En de foto was perfect .Dank zij deze verrekte goeie dokter Janssen longarts voel ik me weer de oude Putman .

Bent u of werkt u voor Máxima Medisch Centrum, locatie Veldhoven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.