Waardering van Máxima MC, locatie Veldhoven - Veldhoven op 6 oktober 2020

• Plastische chirurgie

We kregen bij de plastisch chirurg bij eerste consult een oud verwijsformulier voor het handencentrum mee waarop de locatie Weert nog niet stond vermeld. Dit heb ik zelf opgezocht maar er zullen ook mensen zijn die dit niet kunnen dus ...alle oude verwijsformulieren wegdoen en enkel nieuwe gebruiken. Deze zijn er wel bleek bij de nacontrole toen ik dit aangaf. Daarnaast is er een foute inschatting gemaakt bij de handoperatie van mijn 95 jarige moeder door de POS. Zij woont zelfstandig en haar operatie werd toch als dagbehandeling aangemerkt wat echt een foute inschatting was omdat haar hele rechter onderarm en hand in de gips zat en zij dus echt niet met een rollator kon lopen hierdoor. Heeft ook maar 1 oog waar ze mee kan zien. Heb dit aangegeven maar werd gezegd dat dat op dat moment bekeken werd ! Uiteindelijk toch 3 nachten opgenomen waarna overgeplaatst naar kortverblijfkamer in verpleeghuis tot ze weer naar huis kon. Toch de leeftijd wat meer laten meewegen evenals woonsituatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima MC, locatie Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.