Waardering van Máxima MC, locatie Veldhoven - Veldhoven op 22 oktober 2020

7.9
  • Maagverkleining
  • Chirurgie (Heelkunde)

Werd 3 dagen opgenomen voor gastric bypass. De eerste dag werd ik echt in de watten gelegd. Steeds kwam ze kijken hoe het met me ging. De volgende dag had ik een zuster die haar dag niet had, ze was heel kortaf. Kwam alleen in noodgevallen. We moesten een steekproef doen voor een infectie in de darm en moesten we zelf met een wattenstaafje door onze anus. Alles deed pijn, dus dat ging niet lukken. Werd ze een beetje boos om en uiteindelijk heeft ze het bij mij gedaan. Mijn eerste hapje eten deed erg pijn en de tranen stonden in mijn ogen, waarop ze kortaf vroeg: waarom zit je nou te huilen? Niet echt aardig! Al het eten wat we die dag kregen, stond er de hele dag en nacht. De volgende dag kwam er gelukkig weer een ander team, die weer super waren. Maar die moesten de rotzooi van de dag ervoor nog ruimen. Verder ben ik erg vriendelijk en perfect geholpen, maar hier was ik best teleurgesteld over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Máxima MC, locatie Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.