Waardering van Gesloten: MC Slotervaart - Amsterdam op 14 juni 2012

2.5

Ik ben al in menig ziekenhuis opgenomen geweest, maar dit slaat werkelijk alles!!!! afdeling neurologie 7A en 7B Het personeel was werkelijk waar onbeschoft, luisterde niet en gingen erg onhygienisch te werk! één verzorgende liet de steekpo over mij heen vallen en heb toen zelf mijn man moeten bellen ( woond 50 min verder) om mij te verschonen omdat ze geen tijd hadden! drie dagen heb ik in mijn operatieschort gelegen omdat niemand mij wilde omkleden, na die 3 dagen is mijn bed ook eindelijk eens verschoond nadat ik en mijn man er om gesmeekt hebben! het zat vol met urine en operatiebloed! vol lof over de nacht verpleging! deze waren lief en luisterde! Ook de dame van de broodkar was zeer onvriendelijk toen zij werd aangesproken dat dit de zoveelste dag was dat er iemand een compleet andere maaltijd voorgeschoteld kreeg! Mijn dossier heb ik inmiddels opgehaald en ga voor mijn nacontrole naar een ander ziekenhuis! hier loop ik met een grote boog om heen! wat een horror ziekenhuis!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gesloten: MC Slotervaart? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.