Waardering van Gesloten: MC Slotervaart - Amsterdam op 2 januari 2018

3.0
  • Oogaandoeningen
  • Oogheelkunde

Ik loop al maanden met hoofdpijn aan de rechterkant. Dit oog is gezwollen. Met verwijsbrief afspraak pas na een maand. Oogboldruk op twee verschillende dagen gemeten door de arts en ICT scan door assistenten. Wisten niet met apparaat om te gaan. Na een week belt arts om bevindingen telefonisch te bespreken. Oogboldruk gestegen van 24 naar 28. Vond zij niet zorgelijk en ik moest maar terugkomen na een jaar. Bij vervolgafspraak met mijn huisarts bleek de informatie van de OTC scan in mijn dossier te ontbreken. Ik weet nu nog steeds niet wat de oorzaak is van de aanhoudende hoofdpijn. Nu een afspraak moeten maken teneinde goed door haar te worden geïnformeerd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Gesloten: MC Slotervaart - Amsterdam

Wij lezen dat u niet tevreden bent over de behandeling bij een van onze specialisten. Dat vinden wij erg vervelend en willen dat graag verbeteren. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis verder wilt bespreken met de betreffende arts, leidinggevende of klachtenfunctionaris? Dit is mogelijk door een mail te sturen naar KwaliteitEnVeiligheid@mcgroep.com.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gesloten: MC Slotervaart? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.