Waardering van Gesloten: MC Slotervaart - Amsterdam op 13 februari 2013

2.0

Mijn vrouw moest opgenomen voor puctie hersentumor. Om 11.30 moest zij pas komen. Om 8.30 werd gebeld waar ze bleef voor MRI scann waarvoor nooit een afspraak was gemaakt. Na punctie werd ik gebeld dat ik mocht komen. Toen ik er was werd ik weggestuurd doordat tegen tegen mijn vrouw na 1 minuut werd gezegd.Na opname op 7a werd mijn vrouw 1 uur uitgekleed op een koude kamer gelegd. Ik heb zelf dekens gezocht. Mijn vrouw kon door tumor niet lezen of schrijven. Elke dag werd haar verweten de eetlijst niet in gevuld te hebben. 3 keer heb ikzelf haar bed moeten verschonen als ik op bezoek kwam omdat ze gemorst had bij het openmaken van dicht -gesealde moeilijk te openen verpakking van koud smakeloos eten. Via huisarts werd mij meegedeeld dat Slotervaart haar in een zorginstelling wilde dumpen. Toen heb ik haar na deze en meer klachten aan de zaalarts te hebben meegedeeld, die mij goed begreep, naar huis gehaald,verzorgd en na 2 maanden is ze daar rustig overleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gesloten: MC Slotervaart? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.