MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden

Ziekenhuis

Henri Dunantweg 2 8934 AD Leeuwarden
Deze locatie is onderdeel van MCL - Medisch Centrum Leeuwarden

Waardering van MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 23 juni 2017

Neuropathieën

Specialisme

Orthopedie

de orhopeed deed het woord, als ik wat zei ging hij er gelijk over heen,een botte man zit aan de medicijnen 1400mg 3x per dag met wat ik heb zei hij ja meer mensen hebben er last van hij wou mij niet helpen loop de hele dag met pijn de hele rechter kant en toch wil dhr .... mij niet hepen ik kan mijn werk ook al niet meer doen zit sinds 23 maart al thuis en ik ben nog maar 33 jaar en heb ook nog een gezin.mijn man en ik zijn echt woest.het is zo'n onvriendelijke botte orthopeed dit was de laatste keer dat ik bij hem kom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.