Waardering van MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 22 november 2012

Eindelijk het gevoel dat er naar mij geluisterd werd. Bij het eerste, telefonische contact, al. Wat mij wel tegenviel is dat ik de chirurg alleen op de dag van de operatie gezien heb. Alle lof voor de verpleegkundigen en de vpk-stagiaires die ik op zaal en aan eigen bed heb ontmoet. (Okee.. eerlijk is eerlijk... 1 verpleegkundige, "de ouwe rot in t vak" was niet mijn type in hoe zij soms patiënten aansprak en reageerde op feedback/reactie van mij op t geven van zo'n fraxi-injectie).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.