Waardering van MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 23 februari 2021

• N.v.t.

3.8
  • Extreme misselijkheid zwangerschap
  • Gynaecologie en Obstetrie

Het team van assistent gynaecologen en verpleegkundigen op de afdeling waren absoluut niet op de hoogte van de nieuwste onderzoeken en behandelplannen bij Hyperemesis Gravidarum. Er werden 'ouderwetse' en achterhaalde adviezen gegeven door de verpleegkundigen. Ik, als patiënt en toekomstig moeder, werd absoluut niet serieus genomen en als onnadenkend persoon behandeld. Protocollen werden te veel gevolgd en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Het was erg lastig om een afgestudeerde gynaecoloog te spreken te krijgen. Er is overigens wel een goede en kundige gynaecoloog verbonden aan het MCL.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.