Waardering van MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 20 december 2017

• Rughernia
  • Plastische chirurgie

Ik had na een acute hernia met uitval aan voet, waarvoor ik ben geopereerd in HMC in Den Haag, nog uitvalklachten gedurende 1,5 jaar. Ik liep met een spalk/ brace. Na op internet te hebben gelezen over mogelijke operaties hieraan, heb ik hiervoor een afspraak met dr. Verschuur gemaakt. Eigenlijk was dit voor een second opinion. Ik kreeg het advies om zo min mogelijk met spalk te lopen en zo veel mogelijk te kijken hoeveel kracht er nog in mijn voet zat. Ondanks dat andere artsen aangaven dat dit mogelijk gevaarlijk was ihkv mogelijk kunnen vallen. Ik heb dit toch gedaan. Het was een heel goed advies. Ik heb sinds de afspraak geen spalk meer gedragen en mijn voet is sterker geworden. Het zal deels de ontwikkeling van de zenuwen zijn die heel langzaam herstellen, deels het optimaliseren van de krachten. Mijn doel was weer om zonder spalk/ brace te kunnen lopen, nee, geen hele uren, maar genoeg! Ik ben blij dat ik dit heb opgevolgd en dat er geen andere stappen meer nodig zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.