Waardering van MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 28 maart 2019

3.4

Ik moet elke maand voor een infuus naar het ziekenhuis en elke maand word ook je lichaamsgewicht, temperatuur en de bloeddruk tijdens de inloop gecontroleerd. Het rare is wel dat ze steeds na het temperaturen het zelfde oorkapje gebruiken na de meting. Ik vind dat onhygiënisch. Ik heb ze daarop aangesproken waarop ik de reactie kreeg van ach jij bent geen verpleegkundige in ander woorden wat weet jij ervan. Ik ben gediplomeerd waarop ik erop zei dat je het dan wel moet weten waarom het onhygiënisch is. En als je controle krijgt je gelijk gezakt bent. Ik heb geen reactie meer gehad , ze voel dat er niet naar mij geluisterd werd. En werd niet serieus met mijn klacht omgegaan, als je een laag immuunsysteem hebt door de medicatie moet je niet om ontsteking gaan vragen lijkt mij. Helaas

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.