Waardering van MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 14 november 2013

2.7

Voor een kleine ingreep moest ik aan beide voeten tegelijk worden geopereerd op chirurgie. De afspraak was 4 x gemaakt dat de chirurg dit zelf zou doen i.v.m. het grote risico van beide voeten tegelijk. Moest 4 maanden wachten. Geweigerd was dit door een assistent arts te laten doen. Toch werd dit gedaan zonder mij medeweten en met nare gevolgen, totaal opgezwollen voet, ontsteking en 5 maanden met een rolstoel i.p.v. de 5 dagen dat ik niet zou kunnen lopen. Achteraf werd hierover gelogen en gedraaid mijns inziens en gezegd dat het er altijd zo toeging in het MCL nog erger dus; ook bij mij verscheen de chirurg niet bij de nabehandeling toen het goed mis was; 8 x retour; slechts nadat ik op de spoedeisende eerste hulp was geweest kwam hij erbij omdat ik dit eiste. Na opvragen van het medisch dossier wilde hij praten. Heb een klacht ingediend. Ik zou niemand het MCL aanraden, omdat afspraken niet worden nagekomen. Ons vertrouwen is weg, een voet is nog niet goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.