Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort

Ziekenhuis

Maatweg 3 3813 TZ Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Meander Medisch Centrum

Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 21 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Oogheelkunde

Het Meander Medisch Centrum werkt niet vanuit de patiënt, met de poli oogheelkunde als triest dieptepunt. Namen de telefoon van collega's ruim 10 minuten niet op, dus maar afspraak aan de balie gemaakt. Net geweest: diep bedroevend. Consult was totaal niet wat ons was voorgespiegeld - misschien omdat de voorlichting simpelweg vergeten was? Onze 8 weken oude dochter kreeg zonder overleg diagnostische medicatie toegediend en werd krijsend onderzocht. Waarom ze hieraan werd onderworpen? "Omdat ze er toch was", zo gaf de dokter toe. M.b.t. hetgeen ze zouden bekijken hebben we nu geen antwoord; waren al met al te beduusd om daarop nog door te vragen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar klachten@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.