Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 11 oktober 2016 interview

6.5
  • Plastische chirurgie

Het ziekenhuis ziet er keurig netjes uit, niet zo klinisch en oogt niet als een ziekenhuis. Het afspraken maken verloopt goed en ze worden nagekomen. De laatste keer dat ik hier lag voor een operatie, wist het personeel van toeten noch blazen. De communicatie van de staf naar het personeel was niet echt goed. De dagverpleging vind ik hectisch, maar de poli van de plastische chirurgie is goed. De wachttijden zijn wel een ergernis. Ik heb mijn vinger gebroken en toen is er een fout gemaakt bij het ingipsen, dat hadden ze eerder moeten erkennen. Het heeft nu heel lang geduurd voor de reconstructie plaats vond.

Bent u of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.