Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 24 mei 2020

• N.v.t.

3.3

Ik ben 2 x op de spoedeisende hulp geweest en mijn ervaringen zijn zeer slecht. Vervolg na bezoek geopereerd aan pols en zijn er te grote schroeven geplaatst, 2e operatie nodig om ze eruit te halen. 2 e keer voor gebroken pink, niet goed behandeld, nu kromme pink, optie opnieuw breken en plaatje. Niet doorverwezen naar plastisch chirurg, ik vind het heel erg dat dit zo kan lopen. Ik hoop dat ik nooit meer op de spoedeisende hulp terecht kom.

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar klachten@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.