Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 11 oktober 2016 interview

8.7
  • Neurologie

Ik ben hier voor revalidatie en de informatie hieromtrent is goed. Ik heb baat bij de behandeling, ik merk vooruitgang. Het gaat wel op en neer. Het ziekenhuis is goed bereikbaar om een afspraak te maken en er is een snelle schakeling hierin. Het ziekenhuis geef ik een 10, maar de MRI-afdeling is heel saai als je moet wachten. Je bent dan toch al gespannen, enige afleiding zoals bijvoorbeeld wandversiering zou prettig zijn. De medewerkers zijn behulpzaam, ze weten met hun patiënten om te gaan. Ze leren mij ook met hulpmiddelen om te gaan in het dagelijks leven. Er wordt zeker meegedacht. Bij alle disciplines kan ik terecht met mijn vragen en er is altijd antwoord terug.

Bent u of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.