Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 24 mei 2020

2.7
  • Wondverzorging
  • Spoedeisende hulp (SEH)

Ik ben met een grote smerige beenwond op de spoedpoli gekomen en behandeld door een co-assistent zonder goede supervisie/begeleiding. De wond was dichtgemaakt en direct gaan ontsteken. Vervolgens zijn er geen goede maatregelen getroffen, waardoor ik een week later na telefonisch aandringen om foto's op te kunnen sturen, met spoed naar het ziekenhuis moest komen. Toen hebben ze alsnog de hele wond open moeten maken en veel weg moeten snijden omdat de wond geheel ontstoken was. Als ik niet zelf had aangedrongen om foto's op te sturen was het misschien veel slechter afgelopen. Ik vond de benadering van de artsen niet fijn en erg onduidelijk. Dit gaf het idee dat ze niet goed wisten wat ze deden en dat bleek ook uit de stappen die daarvoor genomen waren. Dit betreft de traumatologen/chirurgen die mij daar hebben behandeld. Het verplegend personeel was wel erg vakkundig en vriendelijk en hebben mij uiteindelijk doorverwezen naar thuiszorg waardoor de wond goed is genezen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar klachten@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.