Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort

Ziekenhuis

Maatweg 3 3813 TZ Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Meander Medisch Centrum

Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 21 oktober 2016

Diabetes

Specialisme

Interne geneeskunde

Ik ben zeer tevreden over het MMC. Iedereen is altijd even vriendelijk en hulpvaardig. Ik bezoek zowel de interne-poli als de oogheelkunde-poli. Niets dan lof. Als ik me ongerust maak (wat gelukkig niet zo vaak voor komt) mag ik altijd meteen komen. Mijn artsen dr Oldenburg en dr Garcia zijn professioneel uiteraard maar hebben ook belangstelling en oog voor persoonlijke omstandigheden. En als ik al kritiek heb (zelden) dan wordt dat serieus genomen. De diabetesverpleegkundige is ook zeer behulpzaam. Zij heeft me al veel bruikbaar advies gegeven. Kortom ik ben zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.