Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort

Ziekenhuis

Maatweg 3 3813 TZ Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Meander Medisch Centrum

Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 20 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Alvleesklierontsteking

Specialisme

Interne geneeskunde

Ik werd opgenomen met een acute alvleesklier ontsteking via ER.Ik kreeg een echo en een scan en was 11 dagen opgenomen.Zeer deskundige en uiterst vriendelijke mensen die wisten waar ze mee bezig waren.Daarnaast waren verplegend personeel en doctoren heel menselijk en ook de communicatie onderling verdient een dikke 10.ok de nacontrole met de DLM-arts was zeer bevredigend. Meander Amersfoort heeft voor iedere patient een aparte kamer met douche en toilet.Dat is heerlijk rustig.Het is net een 5-sterren hotel.Ik ben er zeer tevreden over en heb de verpleegkundigen  van de afdeling Interne geneeskunde verblijd met een flink bouquet voor hun uitstekende verzorging.Kortom : als je ziek bent moet je naar Meander Amersfoort!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.