Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 11 oktober 2016 interview

8.2
  • Oncologie

Je hoeft nooit te wachten en je wordt goed geholpen. Door de medewerkers wordt je vriendelijk te woord gestaan. De afspraken worden geregeld door de assistente. Ik vind het ziekenhuis te modern, te veel staal. en te open. De ruimte op de afdeling is heel goed en gezellig. Ik ben geopereerd en toen heb ik me wel gestoord aan de mobiele telefoontjes op de afdelingsgang. Je hebt nu een eigen kamer, doe de deur dicht en ga dan telefoneren. De medewerkers zijn gezellig en meegaand. Ze staan direct voor je klaar al er wat gebeurt. Ik kan bij de medewerkers ook terecht met al mijn vragen, er wordt dan goed geluisterd. De informatie betreffende de operatie kon beter, ik kreeg helemaal geen uitleg. Het effect van de behandeling is goed. Ik ben genezen.

Bent u of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.