Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort

Ziekenhuis

Maatweg 3 3813 TZ Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Meander Medisch Centrum

Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 9 augustus 2016

Botbreuken

Specialisme

Spoedeisende hulp (SEH)

Mijn vriend is in mei dit jaar bij het Meander weggestuurd met een sleutelbeenbreuk. Het duurde erg lang voordat er foto's gemaakt werden. Nadat de foto's waren gemaakt, heeft er een huisarts in opleiding naar gekeken en hem naar huis gestuurd met een brace + de mededeling dat het vanzelf geneest met de kans dat hij over een jaar terug moet komen om het 'iets' bij te laten schaven. We vertrouwden het niet, omdat het bot erg uitstak en hij veel pijn had. We hebben een second opinion gevraagd bij een kliniek. Daar bleek zijn sleutelbeen verbrijzeld te zijn en in 9 losse stukken te liggen. Zijn sleutelbeen had dus nooit 'normaal' aan elkaar kunnen groeien! Ik vind het een hele slechte zaak dat hij zomaar naar huis is gestuurd. Ik hoop dat jullie voortaan gespecialiseerde artsen ernaar laten kijken en patiënten niet zomaar naar huis sturen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar patientenservice@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.