Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 19 februari 2018

2.2
  • Wondverzorging
  • Spoedeisende hulp (SEH)

Na een avond stappen, dat is afgelopen met een glas in het gezicht hebben ze hier mijn wond dicht zonder professioneel handelen dicht gemaakt .Het resultaat is een behoorlijk litteken in mijn gezicht dat altijd heel zichtbaar zal blijven. De verzekering vergoed herstel hiervan helaas niet omdat het, ondanks zenuwpijn, cosmetisch zou zijn. Hier kan het ziekenhuis natuurlijk niets aan doen, maar het geeft wel aan hoe meedenkend de zorginstelling is. Een jong persoon van 19, getekend voor het leven, slecht oplappen met alle gevolgen van dien.Verder heb ik geen wekadvies gekregen met mijn hersenschudding en is er compleet geen spraken geweest van een informerende rol.Kortom ik voel me zeer slecht behandeld.Ik word graag uitgenodigd om een oplossing te bespreken! Dit mag echter wel elders uitgevoerd worden wat mij betreft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.