Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 21 oktober 2013

8.5
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Na een operatie heb ik vier dagen op de afdeling chirurgie gelegen. Ik heb zeer veel waardering voor het verplegend personeel. Ze zijn kundig, vriendelijk en gedragen zich respectvol tegenover de patiënt. Ook zijn ze zeer geduldig en nergens te beroerd voor. Ik ben zeer goed verzorgd. Ook de pijnbestrijding was erg goed. Ik was misselijk na de operatie en daar werd ook alert op gereageerd. Hulde voor verpleging, en ook voor de voedingsassistenten en zaalartsen! Het enige waar ik toch kritiek op heb is op het schoonhouden van de zaal en het sanitair. Dat vond ik echt onvoldoende. De vloer van de zaal is niet een keer schoongemaakt. Nachtkastjes en kastjes van ontslagen patiënten ook niet Ik raad aan dat op de nieuwe locatie op de schoonmaak veel beter zal worden toegezien.

Bent u of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.