Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort

Ziekenhuis

uit 433 waarderingen

Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 22 juli 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Longaandoeningen

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Op 15-06-2020 opgenomen voor het reven van mijn middenrif door Dr. Welvaart. Dit is een zeer prettige en menselijke chirurg. Door de verwijdering van mijn eerste rib een verlamming aan mijn linker diafragma. Voor de operatie kwam Dr. Welvaart nog even een praatje maken waardoor ik minder gestrest de operatie in ging. Ook de anesthesist was zeer prettig en gaf een goede uitleg. Na de operatie is Dr. Welvaart een aantal keren langs geweest om te kijken hoe het ging. Ik ben in verschillende grote ziekenhuizen geweest en had het idee dat ik een nummer was. Door Dr. Welvaart en zijn team en de verpleging heb ik dit nu niet in het Meander ervaren. Zeer menselijke opvang en vergelijkbaar met een klein ziekenhuis. Al met al een zeer prettig ziekenhuis en fijne specialisten en verpleging. Ik kan dit ziekenhuis bij iedereen aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.