Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 11 oktober 2016 interview

• Oncologie

Telefonisch een afspraak maken gaat moeilijk, omdat ze moeilijk bereikbaar zijn. Op de afdeling zelf afspraken maken gaat perfect. Toen ik hier voor de eerste keer kwam vond ik het een groot gebouw. Ik vind het een helder, licht en mooi gebouw. Het oogt ook schoon en netjes. Ik vind het fijn dat er gastvrouwen zijn om je de weg te wijzen. De medewerkers zijn top. Ze leven met je mee, ze zijn vriendelijk en ze nemen de tijd voor je en hebben altijd een luisterend oor. Je kan ze altijd bellen als je ergens mee zit. Een pluspunt vind ik, dat al is je vraag nog zo raar, je krijgt een serieus antwoord terug. Zelf de chirurg kan je vragen stellen. De informatie is goed. Je krijgt folders en brochures. Je kan ook altijd mailen als je ergens mee zit of een vraag hebt. Het effect van mijn behandeling is goed.

Bent u of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.