Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort

Ziekenhuis

Maatweg 3 3813 TZ Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Meander Medisch Centrum

Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 15 september 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Specialisme

Interne geneeskunde

Tot 2 keer toe de verkeerde diagnose gesteld. Vervolgens ruim 8 dagen in zeer deplorabele staat weggekwijnt zonder een serieus oog van de betreffende chirurg. De fantastische zorg van de verpleging en een vertraagde reactie van de behandelend arts (na een flinke sneer naar de behandelend chirurg van een mij bevriende inspecteur) hebben mij er doorheen getrokken. Een dikke onvoldoende voor de betreffende chirurg (en wat ongelooflijk fijn dat ik toevallig een 'ingang' had die mij ter wille was). Ikzelf heb aan het geheel een vieze smaak overgehouden...

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar klachten@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.