Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 21 december 2018

1.0

Wat een stuitende behandeling bij het centrum endoscopie van het Meander MC.  Volstrekt geen privacy bij je behandeling daar. Mijn relaas. Ik was daar onlangs voor een coloscopie. Voor de dagopname is een veel te krappe ruimte met 7 bedden op een rij ingericht waar je vanaf de wachtkamer zo in kunt kijken. De bedden staan veel te dicht op elkaar zodat je tijdens het ontkleden van je onderlijf je blote bips niet kunt keren. Je staat dus met je blote kont tegen het gordijn aan te schurken. Er is dus wel een gordijn maar daar kun je op ooghoogte zo doorheen kijken (de bovenhelft is dus doorzichtig) en dat doen langslopende patiënten dan ook. Volstrekt geen privacy. Mijn hemel wat voelde ik mij opgelaten. Dit kan anno 2018 echt niet meer. En dat ziekenhuis schermt met de feit dat ze éénpersoonskamers hebben op de verpleegafdeling Dat geldt dus niet voor het dagverpleging van het Centrum Endoscopie. Ik hoop hiet nooit meer te komen!

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

geplaatst op 27 december 2018

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar klachten@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Bent u of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.