Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort

Ziekenhuis

Maatweg 3 3813 TZ Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Meander Medisch Centrum

Waardering van Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 23 oktober 2016

Enkelbandletsel

Specialisme

Orthopedie

Zeer respectloos en onbeschoft behandeld. En foute diagnose gesteld. Zondere uitleg of toelichting werd er een injectie gezet.

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar patientenservice@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.