Waardering van Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 7 mei 2018

4.1
  • Hart- en vaatziekten
  • Interne geneeskunde

Ben op vrijdag de 13 geopereerd op de thoraxchirugie afdeling geopererd. Er is na de operatie geen contact met de familie geweest toen ik van de ic. naar de gewone zaal werd gebracht   na 5 dagen zelf met de familie gebeld waar ik lag. Er werd mij verteld dat ik vrijdag morgen werd ontslagen Donderdag middag moest ik van de fisio de test doen fietsen trap lopen op vrijdag morgen komt er weer iemand van de fisio voor het zelfde ik zij dat heb ik gistermiddag al gedaan hadden ze niet gerapporteerd. Donderdag avond komt er een zuster om een hart film te maken om 10 uur vrijdag morgen komt er weer een zuster en wou een hart film maken ik zij dat is gisteravond ook al gebeurt hadden ze ook niet gerapporteerd. na 5 dagen niet naar de w c te zijn geweest heb ik snachts op de alarm kmop gedrukt het heeft wel 15 minuten geduurd voor er iemand kwam had de ontlasting overal zitten. Bij het ontslag vrijdag morgen werd mij verteld je kunt om 5 uur vanmiddag de medicijnen bij de plaatselijk apotheek halen dit hadden ze ook niet door gegeven Communicatie is zeer, zeer slecht score van 2

Reactie van/namens Jonne Broekhuis (Medisch Spectrum Twente)

Hallo,

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft en dat de communicatie niet goed ging.

De afdeling wil graag met u in contact komen naar aanleiding van uw verhaal. Als u hier ook behoefte aan heeft, zou u dan uw gegevens willen mailen naar communicatie@mst.nl met vermelding van deze beoordeling?

Met vriendelijke groet,
Jonne Broekhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.