Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede

Ziekenhuis

Koningsplein 1 7512 KZ Enschede
053-4872000
Deze locatie is onderdeel van Medisch Spectrum Twente (MST)

Waardering van Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 8 februari 2016

Bevalling

Specialisme

Verloskunde

De dag dat onze zoon geboren werd was een spannende dag. Geen idee hoe het precies zou verlopen en hoe lang het zou duren maar toen we in het MST zijn opgevangen was het een warm welkom. Rust en gemoedelijkheid. Totaal geen stress en dat werkte goed om mijn vriendin. Toen ze na bijna 23 uur onze zoon ter wereld bracht werd alles gecontroleerd en een paar uur later mochten we naar huis. De zuster kwam ons nog nagelopen naar de parkeergarage om nog extra tips te geven. Top!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.