Waardering van Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 17 mei 2010

6.3

Er is steeds meer aandacht voor voeding, veelal is er een keuze menu en kan men kiezen uit een halve portie, hele porties en grote porties. Op die manier gaat er minder eten verloren en eten de patiënten smakelijker. Een verbeterpunt vind ik het beter luisteren naar de patiënt en ook daadwerkelijk iets doen met die informatie. Mijn man is onlangs geopereerd in het ziekenhuis. De basiszorg was prima, toch wist men niets van zijn ziektebeeld en werd er gereageerd op een vorige operatie waardoor medicijngebruik niet optimaal was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.