Waardering van Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 6 november 2017

• Hartklepaandoeningen
  • Intensive care

Mijn vader werd 31/10/17 geopereerd om een lekkende aorta hartklep te vervangen. De service van de chirurg, die de avond ervoor met ons kwam praten over de operatie, de verpleegsters tot de schoonmaakster was uitmuntend. Ik woon zelf in Engeland dus toen er eerst problemen waren en ik hoorde hoe goed hij verzorgd werd werd ik daar erg door gerustgesteld. Maar toen ik het met eigen ogen zag was ik ontzettend onder de indruk; deze mensen werken hard en zijn ontzetten professioneel, en het kleinste verzoek is voor geen van allen teveel. We kregen zelfs een telefoontje gedurende de operatie om te zeggen dat alles volgens wens verliep! Dit voelde niet als een ziekenhuis, maar zoveel meer. Geen wonder dat mijn vader zo snel heelde. Ik wou dat ze in Engeland 10% van jullie service konden bewerkstelligen. Erg onder de indruk en vreselijk bedankt dat jullie allemaal zo'n verschil hebben gemaakt (wat erg stressvol had kunnen wezen was nu bijna onstspannen). Groeten

Reactie van/namens Jonne Broekhuis (Medisch Spectrum Twente)

Hallo,

Bedankt voor uw beoordeling en het delen van uw persoonlijke verhaal. Ik heb uw cijfers en toelichting naar de afdeling doorgestuurd.

Met vriendelijke groet,

Jonne Broekhuis
Medisch Spectrum Twente

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.