Waardering van Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 16 juli 2017

9.5
  • Hartaanval
  • Cardiologie

Na een hartinfarct, mocht ik voor onderzoek en vervolgens een dotterbehandeling, acht dagen in het MST verblijven. Het is mijn eerste verblijf in een ziekenhuis sinds 1983 en ik ben als een prins behandeld. Het is een nieuw en zeer modern ziekenhuis met vakkundige en vriendelijke medewerkers, verpleegkundigen en artsen. De verzorging was erg goed. Ook alle (interventie)cardiologen namen ruim de tijd voor uitleg en luisterden naar eventuele bezwaren of angsten van mij als patiënt. Vervolgens deden zo ook daadwerkelijk wat met deze bezwaren of angsten. De ingreep is perfect en zonder problemen uitgevoerd. De verpleegkundigen op mijn afdeling (C5) zijn fantastisch! Geen enkel verzoek is een probleem. Gastvrij MST is dan ook een terechte omschrijving. Geweldig ziekenhuis!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.