Waardering van Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 14 januari 2019

9.9
  • Dermatologie

Omdat ik al een half jaar een open wond had wat een gevolg was van een operatie (ZGT) door te strak gips) Nadat ruim een half jaar later de wond  nog niet genezen was zijn wij van het ZGT naar het MST afd Dermatologie gegaan voor een second opinien .Daar ontvangen door een verpleegkundige Dernatologie en dr De Zwart-Storm (Dermatoloog) Beiden groot inlevingsvermogen .Zij hebben  een behandelplan bedacht met als prachtig resultaat dat de wond nu nagenoeg dicht zit. Chapeau!

Reactie van/namens Jonne (Communicatie MST)

geplaatst op 28 januari 2019

Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat de wond nu dicht zit! Wij zullen uw ervaring intern doorsturen. ^Jonne

Bent u of werkt u voor Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.