Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede

Ziekenhuis

Koningsplein 1 7512 KZ Enschede
053-4872000
Deze locatie is onderdeel van Medisch Spectrum Twente (MST)

Waardering van Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 8 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Super slecht ziekenhuis. Het ziet er allemaal leuk en modern uit. Maar volgens mij zijn de doctoren bij lange na niet voldoende geschoold. Mijn moeder heeft een gebroken teen waar ze al een jaar last van heeft. We zijn drie keer langs geweest en drie keer wees de dokter ons op niets. Röntgenfotos gemaakt en alles, maar tot geen oplossing gekomen. Mijn moeder heeft duidelijk pijn en of er nou wat te zien valt of niet. De taak van een dokter is om de patient te helpen. Vervolgens naar een specialist geweest in Groningen, en die zei dat het duidelijk gebroken is. Dat het eigenlijk binnen de eerste zes weken in gips had gemoeten. Tweede mijn vrouw had de afgelopen maand. Een aantal keren verschrikkelijke pijn. Wij zijn twee keer naar de spoedpost geweest. Bloedgeprikt, urinetest gedaan. Maar niks. De arts gaf ons een verwijzing naar een website toe. Stom verbaasd vroeg ik hem dat hij een arts is en ons moet helpen toch. Maar nee, ik vroeg om antibiotica voor haar. Maar dat vond hij niet nodig. Pas na de vierde keer kwam de arts(ditmaal een andere) tot de conclusie dat het om een blaasonsteking gaat.

Reactie van/namens Jonne (Afdeling Communicatie MST)

Hallo,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Helaas is deze niet naar verwachting.

Als u hier behoefte aan heeft, kunt u in gesprek gaan met ons Patiënten Service Centrum, bereikbaar via 053 - 487 20 45 en PatientenServiceCentrum@mst.nl.

Met vriendelijke groet,
Jonne

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.