Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede

Ziekenhuis

Koningsplein 1 7512 KZ Enschede
053-4872000
Deze locatie is onderdeel van Medisch Spectrum Twente (MST)

Waardering van Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 9 maart 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Stenose

Specialisme

Neurochirurgie

Uiterst deskundige behandeling. Ik ben inmiddels geopereerd aan een kanaalstenose (L2/3) in mijn ruggenwervel. Had van tevoren aan mijn zorgverzekeringsmaatschappij gevraagd welk ziekenhuis in de regio hiertoe het meest aangewezen zou zijn Kreeg als antwoord dat zowel het ziekenhuis in Enschede als dat van Zwolle geschikt zou zijn. Ik heb mede op grond van dat advies gekozen voor Enschede. Zowel neurochirurgie als anesthesie in het MST Enschede heeft de verwachting voor 100% waargemaakt. Mijn extra probleem was een (te) hoge bloeddruk. Door een fantastische medische begeleiding en samenwerking met mijn huisarts is de operatie in de tweede ronde gelukt. Hulde aan de neurochirurg, anesthesie en aan alle verple(e)g(st)ers! Niets was hun teveel. Veel dank verschuldigd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.