Waardering van Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 14 juni 2017

7.3
  • Baarmoederkanker
  • Gynaecologie en Obstetrie

Aardige en vakbekwame artsen. 5 jaar verplichte controle, maar de kosten voor deze 5 jarige controle zijn belachelijk hoog.Uitstrijkje bij de huisarts kost vele malen minder. Ik vind boven de 200 euro voor een verplicht bezoek niet kunnen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar

Beste patiënt,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zouden graag dieper in willen gaan op uw opmerking over de kosten. Maar dan hebben we wat meer informatie nodig over uw voorgeschiedenis. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.