Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar

Ziekenhuis

Wilhelminalaan 12 1815 JD Alkmaar
Deze locatie is onderdeel van Noordwest Ziekenhuisgroep

Waardering van Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 30 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gewrichtspijn

Specialisme

Orthopedie

De schriftelijk bevestigde terugbel afspraak na een MRI onderzoek werd niet nageleefd. MRI was ma 22.11. de telefonische afspraak was geplanned vr 26.11. Ma 29.11 zelf afdeling orthopedie gebeld om 8:40 en 16:15 ( open van 8:30 tot 16:30 ) en er werd beloofd dat de dokter nog zou bellen na de laatste patiënt, maar het gebeurde dus niet en daarom heb ik weer vanochtend gebeld om 8:30, alleen om te horen dat doorverbinden niet lukt en de dokter bezig was met een patiënt en daarna mij zou bellen, wat nog steeds niet is gebeurd.Toen ik vroeg of ze weten waarom de dokter mij niet heeft gebeld, kreeg ik als antwoord dat dat nou eenmaal dokters zijn en vraagt U het maar zelf aan hem ! Ik zal het zeker doen als ik hem ooit aan de lijn krijg .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.