Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar

Ziekenhuis

Wilhelminalaan 12 1815 JD Alkmaar
Deze locatie is onderdeel van Noordwest Ziekenhuisgroep

Waardering van Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 1 oktober 2017

Hartaanval

Specialisme

Cardiologie

Goed ziekenhuis met goede professionals, Maar de ene professional is niet de andere. Ik heb mijn verhaal meer dan 20 keer gedaan, s'nachts in rust mijn aanval gehad en daarna alleen s'nachts last, er wordt geconstateerd dat ik een typische  vrouwen hartaanval  heb gehad in de kleine vaatjes.Echter pas wanneer ik drie keer op mijn achterste ga staan, word ik gehoord. Pas na 6 weken achteruitgang, wordt door andere nieuwe  cardioloog, Dr Ngo. een vrouw, binnen 1 minuut de juiste diagnose met de juiste medicatie voorgeschreven. De bètablokker is vervangen door een calciumblokker. En nu voel ik mij honderd keer beter, alsof alles weer stroomt. mijn ribbenkast staat niet meer onder enorme druk Let op: van binnen naar buiten! Alsof je ribbenkast wil open breken,  ik pas weer mijn bh's , het gevoel van een continue kwallenbeet op mijn borst is weg en ik heb zelfs na 20 jaar warme handen en voeten. En ik heb s'nachts geen heftige pijn meer gehad en ik heb veel meer energie! Dr Ngo is mijn held, een 10: Adequaat, doortastend, intelligent en open minded! Klinkt misschien overdreven, maar ik heb door Dr. Ngo in een mum van tijd een groot deel van mijn leven terug gekregen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.